Mijn eerste reis - Reisverslagen van Robert Brandsma - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Robert Brandsma - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Oktober 2016

Verslag 1 Australië
Robert

Wij zijn Floortje de Vries en Robert Brandsma. Een gelukkig koppel reizend door Australië. Floortje is 20 jaar oud en had al sinds kleins af aan een grote droom om door Australië rond te trekken. Nu is het moment daar en heeft ze tot op de dag van vandaag geen seconde spijt gehad van de keuze naar Australië te gaan. Ikzelf Robert ben 22 jaar oud en had niet zoals Floortje grote reisplannen. Maar om mijn horizon te verbreden en "Out of my comfort zone" te stappen ben ik op advies van mensen dichtbij mij meegegaan met Floortje haar grote avontuur. Ook daarbij zeggend dat ik haar ook gewoon niet kon missen hoor ;) We verblijven hier een goed aantal maanden en updaten ons blog om de week. Nieuwsgierig? Lees gerust verder.

Actief sinds 30 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3559

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

30 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: